حساب های آزمایشی معاملات چیست و بهترین کدام است؟
نوشته شده توسط : Mihayloo

آیا می دانید بهترین معامله گران قبل از قرار دادن پول واقعی در معرض خطر ، همه با پول کاغذ تمرین می کنند؟این حسابهای عمل یا نسخه ی نمایشی به سرمایه گذاران تازه کار اجازه می دهد تا با خرید سهام و دارایی با پول نقد جعلی ، تجربه بازار سهام را شبیه سازی کنند.

از این رو چرا آنها به عنوان حساب های شبیه سازی شده شناخته می شوند. از آنجا که شما از پول واقعی استفاده نمی کنید ، چیزی از دست نمی دهید.

تجارت بازار سهام با یک حساب نمایشی برای یادگیری نحوه تجارت به صورت رایگان و بدون هیچگونه ریسک مالی ایده آل است.

با این حال ، این جایگزین نیاز شما برای توسعه خصوصیاتی نیست که شما را به یک تجارت موفق تبدیل می کند. نظم و انضباط ، فروتنی و یک حالت آرام. در اینجا جوانب مثبت و منفی حساب های نسخه ی نمایشی آورده شده است.

مزایای استفاده از یک حساب نسخه ی نمایشی

  1. منحنی یادگیری شما کوتاه می شود.

به یک شبیه ساز معاملات سهام به عنوان مجموعه ای از چرخ های آموزشی فکر کنید. این به شما کمک می کند قبل از خاموش شدن چرخ ها ، بازی و استراتژی خود را کامل کنید. سپس در جاده تجارت شل شده اید. این به این معنی نیست که شما در طول مسیر زانوهای خونین و جیب های خالی نخواهید داشت. اما ، تمرین در شبیه ساز مطمئناً به حداقل نگه داشتن خونریزی کمک می کند.

  1. خطرات ذاتی در اهرم قابل مشاهده است.

من قبلاً این را بارها گفته ام و دوباره آن را خواهم گفت ؛اهرم یک شمشیر دو لبه است. می توانید سریع پول کسب کنید. اما شما همچنین می توانید همه چیز را در یک تجارت بد از دست دهید. هنگام تجارت در یک شبیه ساز ، می توانید آسان بخوابید و بدانید که تجارت بد حساب شما را نادیده گرفته است.

  1. این امکان را به شما می دهد تا درک کنید که چگونه این پلتفرم کار می کند و از شرایط تجارت کارگزار احساس می کنید.

به طور کلی ، معامله گران جدید باید دو چیز را ناخن بزنند. نحوه تنظیم نمودارهای خود برای تجزیه و تحلیل فنی و نحوه قرار دادن سفارشات مناسب بر اساس معیارهای مدیریت ریسک آنها. حساب نسخه ی نمایشی برای یادگیری نحوه کشف اندازه مناسب قرارداد و حاشیه مورد استفاده بسته به اهرم مهم است.

  1. شما می توانید استراتژی های معاملاتی خود را ناخن بزنید.

یک استراتژی جدید داغ دارید که می خواهید امتحان کنید؟با 100000 دلار سرمایه "وانمود" ، می توانید بدون اینکه ریسک واقعی داشته باشید ، یک نمونه کارها و استراتژی های آزمایشی بسازید. مزایای حاشیه شامل این است ؛لباس زیر تمیز (شما شلوار خود را در مورد تجارت فکر نمی کنید) ، خانه ای برای زندگی در آن (همسر شما شما را لگد نمی زند زیرا قمار می کردید) ، پس انداز بازنشستگی دست نخورده (شما قمار نمی کردید).

Thinkorswim

با داشتن نمودارهای یکپارچه و آسان برای خواندن ، پلت فرم تجاری مورد علاقه ما برای یادگیری در مورد Thinkorswim است. با واریز 500 دلار (برای شهروندان آمریکایی) ، حساب نسخه ی نمایشی آنها نقل قول هایی را در زمان واقعی ارائه می دهد تا بتوانید در شرایط واقعی بازار آموزش ببینید.

این شانس شما برای یادگیری و تجزیه و تحلیل تنظیمات مختلف نمودار ، خطوط پشتیبانی/مقاومت است ، ببینید که چگونه نوسانات بر عملکرد قیمت تأثیر می گذارد و استراتژی شما را تمرین می کند.

برای یادگیری نحوه تنظیم حساب نسخه ی نمایشی خود و شروع تجارت به صورت زنده ، از آموزش Thinkorswim خود استفاده کنید.

در واقع ، لیست ما از سهام پنی را که می توانید در حساب تمرین خود تجارت کنید ، بررسی کنید. در نتیجه ، می توانید لیست های ساعت ما را قبل از زمان امتحان کنید.

Demo Account

دوره های تجارت آنلاین رایگان برای روش های مختلف برای تجارت در حساب TOS ما.

اشکالاتی در استفاده از یک حساب نسخه ی نمایشی

  1. شما یک احساس امنیت کاذب ایجاد می کنید.

نه همه اوقات ، اما من کافی است که بیشتر اوقات بگویم ، معامله گران جدید در یک شبیه ساز ترس سالم مورد نیاز خود را برای موفقیت در تجارت ایجاد نمی کنند. حتی اگر شما موفق به کسب درآمد در یک شبیه ساز شوید ، این لزوماً به معنای این نیست که شما یک معامله گر خوب خواهید بود.

زیرا هنگامی که شما یک محیط کنترل شده دارید ، ضررهای شما به معنای هیچ چیز نیست. و متأسفانه ، احساسات مربوط به خسارات و حتی سود تأثیر بسیار کمی در تصمیمات شما دارد. از دست دادن 5000 دلار ، با استفاده از 20،000 دلار ، همان "تأثیر" را در دنیای واقعی ندارد. دانستن اینکه این پول بازی است.

عادت های بد می توانند به سرعت توسعه پیدا کنند زیرا حساب های نسخه ی نمایشی می توانند احساس اعتماد به نفس کاذب ایجاد کنند. و با احساس اعتماد به نفس ، معامله گران به طور کلی ریسک سخت را در اختیار دارند. به طور کلی ، معامله گران در یک حساب نمایشی بیش از آنچه که معمولاً با پول واقعی وجود دارد ، در یک حساب نسخه ی نمایشی ریسک می کنند.

  1. رنگهای واقعی شما از بین نمی روند.

آیا می دانید وقتی پول واقعی را به خطر می اندازید ، چگونه عمل خواهید کرد؟آیا شما وحشت خواهید کرد ، و قبل از اینکه تنظیم شده باشد فرصتی برای بازی کردن داشته باشد؟یا از این بدتر ، آیا شما یک دارنده کیف هستید که نتوانسته است به سرعت ضررهای خود را کاهش دهد؟شاید شما دعا کنید که تجارت به هم می رسد؟

در بیشتر موارد ، سخت ترین کاری که هنگام تجارت انجام می شود ، پیدا کردن نقاط ورود خوب نیست ، بلکه دانستن اینکه چه زمانی باید بیرون بیایند. یک بار دیگر ، هنگامی که احساسات بازی می شوند ، تجارت با منطق و آنچه برنامه تجارت شما به شما می گوید بسیار آسان است.

هشدارهای سهام زمان واقعی ما را به عنوان راه دیگری برای تمرین در یک حساب نمایشی بررسی کنید.

نتیجه

شکی نیست که حساب های نسخه ی نمایشی خوب هستند. با این حال ، هیچ راهی برای تکرار کامل چیز واقعی وجود ندارد. تجارت کاغذ یک بازی آسان برای بازی است. و یکی که در آن اشتباهات به سرعت فراموش می شود.

از آنجا که شما پول خود را به خط نمی گذارید ، شما یاد نمی گیرید که اوج و پایین ترین احساسی را که همراه با تجارت است ، کنترل کنید. پایین آوردن 10،000 دلار در سهام پنی پرخطر بسیار ساده تر از خرید آن با پول نقد سخت درآمدی است.

آنچه من سعی می کنم بگویم این است که شما برای درک و کنترل جنبه های عاطفی و روانی تجارت نیز به تجربه دنیای واقعی در دنیای تجارت نیاز دارید. با توجه به این موضوع ، من پیشنهاد می کنم اولین حساب واقعی خود را با مبلغ نسبتاً متوسطی باز کنید.

شما باید از نظر جسمی درد از دست دادن و دستکش کامل احساسات مرتبط با تجارت را تجربه کنید.

چرا یک حساب کارگزاری باز نمی کنید و در اتاق تجارت زنده ما به ما ملحق نمی شوید؟شما می توانید نمودارهای خود را در زمان واقعی با معامله گران حرفه ای ما که تجزیه و تحلیل ارائه می دهند ، مرور کنید. همانطور که گفته می شود ، تمرین کامل می شود. امروز با ما تمرین کنید!< pan> از آنجا که شما پول خود را در این خط قرار نمی دهید ، شما یاد نمی گیرید که اوج و کمترین احساسی را که همراه با تجارت است ، کنترل کنید. پایین آوردن 10،000 دلار در سهام پنی پرخطر بسیار ساده تر از خرید آن با پول نقد سخت درآمدی است.




:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 بهمن 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: